عشق کره

عشق کره

نوشته شده در  10 اکتبر, 2014

 

متاسفانه باید به طرفدارهای EXO بگم که Luhan هم طی یک دادخواست خواهان لغو قراردادش با SM شده است 

77931001

 

امروز صبح Lu Han با مراجعه به دادگاه مرکزی سئول خواهان لغو قراردادش با کمپانی SM شد . وکیلی که او اختیار کرده همان وکیلی است که پرونده Kris را نیز در دست داشته است .

بعد از اقدام وی و انتشار این خبر کمپانی SM طی بیانیه ای اظهار داشت :

« ما امروز صبح متوجه شدیم که Lu Han دادخواستی مطرح کرده است و ما قصد داریم در آرامش به موضوع رسیدگی کنیم . او خواسته است که از EXO جدا شود و روی فعالیت های شخصی اش در چین تمرکز کند و همچنین مسئله سلامتی اش هم از موضوعات دادخواستش بوده است »

اخیراً Lu Han  بیمار شده است . خودش در این باره گفته که به دلیل نداشتن استراحت در طول برگزاری تورشان دچار بیماری میگرن  شده و ظاهراً SM هم اهمیتی به سلامتی او نداده است و همین امر سبب شده است که او تحت فشار قرار گیرد و طبق تجویز پزشکش نیاز به استراحت مطلق داشته است .

پیش از این نیز Kris دیگر عضو چینی این گروه قراردادش را با SM فسخ کرد و از EXO جدا شد . هرچند که هنوز اطلاعات دقیقی از دلیل جدایی او منتشر نشده است اما گفته شده که او نیز به دلیل اهمیت ندادن SM به سلامتی اش و تمرینات پی در پی دچاری بیماری قلبی شده است .

در نهایت SM گفته که قدرت هایی وجود دارند که خواهان جلوگیری از پیشرفت EXO هستند و ما نیز در این مورد بی دقت بوده ایم ولی از این پس با برنامه ریزی چند جانبه و فعال از این قبیل اقدامات پیشگیری خواهیم کرد    



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 19 مهر 1393برچسب:, 14:7نویسنده MOTAHAREH| |
i413141_11.gif (242×58)


¥³llöw hØñ³¥